RECENZE: Current – Yesterday’s Tomorrow Is Not Today
Čerstvě post-náct. Objevování true emo hardcore světa. Hodinová cesta vlakem do školy, starýma vagonama, kde nesvítila třeba ani světla. Hodinová cesta zpět. V odraze špinavýho okna vidíš jenom svůj ksicht a mastný vlasy. Empétři přehrávač nabitej stáhnutejma souborama starejch kapel. Blogspot.com. Vegetariánství / veganství. Našel jsem lásku. Drží se mě stále. Ebullition. Gravity. Justin Pearson. Karel Buriánek. První deska Sunshine, která není součástí jejich diskografie. Day After Records. Ordination Of Aaron. Angel Hair. Midwest. Current. Ottawa. Jihad. Split Lip. Lincoln. Indian Summer. Antioch Arrow. Max Colby. Shotmaker. Heroin. Struggle. Locust. Into Another. Still Life. Clikatat Ikatowi. The VSS. Kent McLard. Dowcast. Iconoclast. Econochrist. HeartattaCk. Maximumrocknroll. Cap’n Jazz. Pure Heart Records. Thema 11. Ravelin 7. Albion. Born Against. Amber Inn. San Diego sound. Balaclava. Saidiwas. Desperate Fight Records. Ale to už je trochu jiná písnička. To byly skvělý roky. Pořád jsou.
Pro někoho nepřekonatelnej bordel. Pro mě očista. Výplach. Mám rád kompilace obsahující kompletní diskografie kapel plus nevydaný tracky. Nebaví mě utrácet šílený částky za jednotlivý původní sedmipalce a elpíčka na eBayi. Nebaví mě eBay. Numero Group vydali koncem loňskýho roku boxset diskografii Current (neplést s Current 93) s názvem „Yesterday’s Tomorrow Is Not Today“ a nic nemůže bejt blíž pravdě. Current byla krátce žijící kapela (1992 – 1994) z Kalamazoo, Mi. Na půl cesty Detroit – Chicago. Středozápad. Midwest emo jako samostatná disciplína v oblasti zvaný punk rock. Ale není midwest jako midwest. Current byli ta násilnější verze. Nezbytný vybrnkávačky ano, ale víc punk než high school emo. Citelný dozvuky a vlivy Revolution Summer a celá D.ischord ReC.ords scéna východního pobřeží. Frenetický, šílený. Zvuk tvrdší One Last Wish, Rites Of Spring a jakoby Guy Picciotto hodně obhroubnul a kredit si nadepsal Matthias Weeks. 3xLP, hodně minut nářezu. První vinyl, první deska „Coliseum“, zbytek oba sedmipalce, rádiový sessions, demo track. Na začátku D.C. a emo-violence, ke stáru sklony k tomu znít jako Into Another, Quicksand nebo Promise Ring. High school emo a major. Pomálu melodický kytary, která ale když se projeví, tak to nechápeš. „Come Down“. Až poppy nádech typu Pegboy. Miluju starý kapely, se starym zvukem. Obojí mě hrozně baví a zapomněl jsem, jak to bylo dobrý. Pokud ještě někoho zajímaj starý a nepotřebný kapely, který zněj jako třicet let starej hardcore (primárně protože to je třicet let starej hardcore), tak je boxík k sehnání u Day After Rec. Průvodní slovo Leora Galila (Chicago Reader), plakáty, gigography, live shows fotky v bookletu. To je fakt čistá láska. A LP diskografie Falling Forward na obzoru. Nádhera.
vRok vydání: 2022
Coliseum
A1 Representation
A2 Dial
A3 Pave
A4 Bag Of Threads
A5 Two And A Dime
B1 Ruin
B2 Outside Is Better
B3 Coliseum
B4 She Can’t Write
B5 Hark
B6 Member
Starvation & Grief
C1 Starvation & Grief
C2 Basis
C3 Repetition
C4 Continued Rantings
C5 Leech
C6 Bastille
C7 Frayed Ends
C8 Overbearing
D1 Member (Demo)
D2 A Place
D3 Past Time
D4 Key
D5 Monument
D6 Dance Of Days
Feasting & Mirth
E1 Could I
E3 Silvered Lead
E3 Come Down
E4 Left At The Right
E5 Happy As I Am
E6 The River
F1 Chairtied
F2 Bag Of Threads (Instrumental)
F3 Hark (KXLU Session)
F4 Key (KXLU Session)
F5 Monument (KXLU Session)